Vergoedingen

• Fysio-R heeft contracten met bijna alle verzekeraars.
  • Verzekeraar CZ, Nationale Nederlanden en OHRA hebben we (nog) niet aan ons gebonden.
  • Vanaf januari gaat Fysio-R ervan uit dat we wél een contract hebben met CZ, Nationale Nederlanden en OHRA.
  • Als u alleen een basispakket hebt, dan heeft u geen vergoeding voor fysiotherapie en zal u een nota ontvangen.
  • Kinderen en jongeren tot 18 jaar hebben 18 keer fysiotherapie vergoeding uit het basispakket.
  • Fysiotherapie wordt vergoed als u een aanvullende verzekering naast het basispakket genomen hebt, kijk dit zelf even na. Ook kunnen wij dat op locatie voor u doen.
  • De hoeveelheid behandelingen in uw aanvullende pakket zal afhankelijk zijn van de polis die u heeft genomen.
  • Als u een fysieke klacht heeft hoeft u niet eerst naar de huisarts. Door de Directe Toegankelijkheid Fysiotherapie kan u meteen een afspraak maken met de fysiotherapeut.
  • Vind informatie over fysiotherapie op www.defysiotherapeut.com
  • Chronische aandoeningen voorkomend op de chronische lijst die door de overheid is opgesteld (tevens bijgesteld voor 2012): de eerste 20 behandelingen komen uit de aanvullende verzekering. Vanaf de 21ste behandeling wordt de chronische zorg vergoed mits het eigen risico, welke voor 2019 gesteld is op 385 euro, al is verbruikt! Anders zal eerst deze 385 euro, of een restgedeelte daarvan, worden aangesproken voor de kostendekking.
  • Een chronische aandoening is mogelijk ook een indicatie voor revalidatie na een operatie. Vraag dit altijd even na bij Fysio-R, wij kunnen u daar antwoord op geven.
  • Mochten er zaken niet duidelijk zijn stuur dan even een mail met uw vraag naar info@fysio-r.nl